Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, спільно з аналітичним центром DiXi Group у рамках проекту USAID «Прозора енергетика» презентувала мобільний додаток «Енергетика Онлайн», який сприятиме створенню ефективних енергетичних ринків, де в центрі уваги перебуватиме споживач.
«Кожен має бути почутим! Тепер це можливо! Регулятор відкрив мобільний сервіс, де споживач зможе не тільки дізнатись інформацію про тарифи, але й оперативно надіслати скаргу та оцінити якість обслуговування», – наголосила Голова НКРЕКП Оксана Кривенко.
«Ідея додатку - встановити прямий зв'язок між Регулятором і споживачем. Це допоможе Регулятору краще моніторити якість послуг, а споживачів зробить більш поінформованими і дасть у майбутньому можливість обирати постачальників залежно від ціни», – зазначила Президент DiXi Group Олена Павленко.
На думку члена НКРЕКП Олександра Формагея, мобільний додаток сприятиме підвищенню рівня обізнаності споживачів щодо можливостей та інструментів захисту їх прав у сфері енергетики.
Мобільний додаток надає можливість споживачам:
- отримати оперативну інформацію про діючі тарифи та порівняти їх з ціновими пропозиціями, які діють у сусідніх областях;
- перевірити рахунок за послуги електро- та газопостачання, подати скаргу до Компанії – постачальника послуг;
- знайти відповіді на актуальні запитання щодо надання субсидії, термінів оплати рахунків за послуги, погашення заборгованості, енергозбереження тощо;
- подати заяву на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- та газопостачання;
- оцінити роботу центрів обслуговування операторів мереж та постачальників газу і електроенергії;
- повідомити про зловживання енергокомпаній щодо порушень з боку їх посадових осіб та персоналу;
- контролювати розробку та виконання інвестиційних програм і надавати пропозиції щодо їх покращення;